Vrácení zboží na sever je tak jednoduché! Postupujte prosím dle kroků viz níže. (platí i pro reklamace)
Upozorňujeme, že uvede-li kupující v objednávce své identifikační číslo (IČO), tak nemá nárok na vrácení zboží. Viz bod 1 obchodních podmínek.
Zásilkovna (zdarma)
- Pokud nechcete nic platit a nevadí vám odnést zboží na jednu z poboček Zásilkovny, postupujte takto:
- Zkopírujte si tento zpětný kód 97210920, budete ho potřebovat na pobočce.
- Vyplňte formulář viz níže.
- Světlo pečlivě zabalte, na balík napište šestimístné číslo objednávky* a odneste na pobočku Zásilkovny.
- Do několika dní potvrdíme přijetí vráceného zboží a zašleme zpět peníze (v případě reklamace zašleme nový kus).
*číslo objednávky naleznete na faktuře v pravém horním rohu
GLS (150 Kč)
- Pokud preferujete vyzvednutí zboží u vás na adrese (POZOR - u této varianty je účtován poplatek 150 Kč), postupujte takto:
- Vyplňte formulář viz níže.
- Světlo pečlivě zabalte.
- Ráno, v den vyzvednutí, dostanete sms ohledně orientačního času a kurýr vám ho během dne ještě upřesní.
- Kurýr přijede k vám, na balík nalepí štítek a odveze ho.
- Do několika dní potvrdíme přijetí vráceného zboží a zašleme zpět peníze (v případě reklamace zašleme nový kus).