Vrácení a reklamace

Vrácení zboží na sever je tak jednoduché! Postupujte prosím dle kroků viz níže. (platí i pro reklamace)

Upozorňujeme, že uvede-li kupující v objednávce své identifikační číslo (IČO), tak nemá nárok na vrácení zboží. Viz bod 1 obchodních podmínek.

Zásilkovna (zdarma)

  • Pokud nechcete nic platit a nevadí vám odnést zboží na jednu z poboček Zásilkovny, postupujte takto:
    • Zkopírujte si tento zpětný kód 97210920, budete ho potřebovat na pobočce.
    • Vyplňte formulář viz níže.
    • Světlo pečlivě zabalte, na balík napište šestimístné číslo objednávky* a odneste na pobočku Zásilkovny.
    • Do několika dní potvrdíme přijetí vráceného zboží a zašleme zpět peníze (v případě reklamace zašleme nový kus).

      *číslo objednávky naleznete na faktuře v pravém horním rohu

GLS (150 Kč)

  • Pokud preferujete vyzvednutí zboží u vás na adrese (POZOR - u této varianty je účtován poplatek 150 Kč), postupujte takto: 
    • Vyplňte formulář viz níže.
    • Světlo pečlivě zabalte.
    • Ráno, v den vyzvednutí, dostanete sms ohledně orientačního času a kurýr vám ho během dne ještě upřesní.
    • Kurýr přijede k vám, na balík nalepí štítek a odveze ho.
    • Do několika dní potvrdíme přijetí vráceného zboží a zašleme zpět peníze (v případě reklamace zašleme nový kus).

Další info k vrácení zboží

Vratkový formulář

Opište z obrázku:
Kategorie
Vnitřní
Venkovní
Příslušenství
Slevy %

Nic nebylo nalezeno.